woensdag 30 augustus 2017

Radiostilte

Ik was van plan om in de vakantieperiode gewoon door te bloggen, maar dat bleek toch lastiger dan gedacht! Thuis met 3 kinderen en minder regelmaat dan anders zorgde er voor dat ik weinig tijd voor mezelf had. En als ik die had dan kwam ik meestal niet verder dan beetje blogs lezen, soms een tijdschrift en korte klusjes in de buurt van de kinderen. Maar meestal hadden ze mijn aandacht binnen een kwartier weer nodig.
Daarnaast gingen we ook wat vaker de hort op natuurlijk. Zwemmen, naar de grote speeltuin, een keer 'winkelen' en ook eens gewoon lekker een rondje fietsen.
Na die eerste weken thuis gingen we zelf nog op vakantie en toen vond ik het heerlijk om minder online te zijn. En ook vooral minder vaak mijn telefoon in de hand te hebben!

Maar nu zijn we weer ons gewone ritme aan het opzoeken en hoop ik de komende tijd weer wat regelmatiger een blogje te schrijven ☺

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug weer van je vakantie :)... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je weinig tijd voor jezelf hebt is bloggen een stuk lastiger. Ik heb dan ook altijd veel minder ideeën.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen