woensdag 26 juli 2017

Lekker blogs lezen

Dat is natuurlijk heerlijk tijdverdrijf, maar eigenlijk had ik andere voornemens...

De voordeur moest nog een keer gelakt worden dus toen ik gisteren zag dat het vandaag droog zou blijven belde ik mijn schoonmoeder of ze zin had om een dagje op te passen. Dat wou ze wel, want zoals ze zelf zei loopt ze een beetje met haar ziel onder de arm nu ze met pensioen is. Mijn schoonmoeder was dol op haar werk en ondanks dat ze erg uitkeek naar haar pensioen is het flink wennen. Hopelijk vindt ze gauw haar draai.

Maar goed, die voordeur dus. Die is inmiddels weer gelakt. Mooi, lijstje voor vandaag afgewerkt. Ok, zo simpel is het niet helemaal, want ik was nog lang niet klaar met de zolder waar ik vorige keer aan begonnen was. Eigenlijk had ik pas een heel klein beginnetje gemaakt.
Maar in plaats van dat ik wat nuttigs doe zit ik dus blogs te lezen. Helaas voor mij zijn er niet veel bloggers die een vakantiestop ingelast hebben en heb ik dus al meer dan een uur zitten lezen.
Ach ja, een beetje ontspanning is ook niet verkeerd. Maar nu ga ik dan toch echt aan de slag!

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je schoonmoeder zo behulpzaam is. Hopelijk vindt ze wel snel haar draai inderdaad. En blogs lezen is ook best leerzaam en in zin wel nuttig : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is blogs lezen best nuttig, maar blogs die meer over het dagelijks leven schrijven volg ik niet meer, omdat het wel leuk is om te lezen, maar het mij niet aan tips helpt ;). tIs geen onwil, maar oowwwwww die tijd die je ermee kwijt bent herken ik echt... Alleen m'n eigen blog bijhouden is inmiddels al een parttime job... Als ik jou zo lees mag ik best een vakantiestop inlassen; scheelt je weer tijd, hahahaha ;)... Hopelijk heb je toch nog een productieve dag gehad door je uurtje energie opdoen :P...

    BeantwoordenVerwijderen