maandag 1 mei 2017

Druk weekend

Ik had dit weekend twee activiteiten en beide waren zonder ons jongste gupje. Best even slikken voor mij want doorgaans breng ik zo'n 22 uur per dag met haar door.

Zaterdag hadden we een uitje met de jeugd van onze kerk. Oudste zoon mocht nu ook mee want inmiddels 4 jaar dus het was ook meteen een fijn mama zoon momentje. We gingen naar een stormbaan en wat hebben ze een plezier gehad. Na afloop hadden ze allemaal nog flink praatjes maar ik hoorde zondag dat ze allemaal heerlijk lang geslapen hebben!

Zondag was de eerste activiteit van ons 4 mei comité. Het weer zat ontzettend mee, al waaide het flink maar dat tien keer liever dan regen. We hadden geen idee wat we konden verwachten aan opkomst maar uiteindelijk zijn er zo'n 40 mensen op af gekomen en waren we heel tevreden. 's Avonds heb ik direct een berichtje gemaakt voor de kranten en verstuurd en was het weer helemaal voorbij. Dat geeft me wel rust want het was best veel geregel. Nu donderdag nog de herdenking en dan is het weer een paar maanden rustig op dit front. 

De kinderen hebben een heerlijk weekend gehad met papa, lekker veel gewandeld en nog op visite geweest. En ook het meisje heeft de dagen goed doorstaan. Ze heeft gisteren zelfs zomaar 60 ml melk uit een fles gedronken! Misschien dan binnenkort maar eens een dagje echt voor mezelf plannen 😊

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je jongste het zo goed heeft vol gehouden zonder jou. En idd, nu snel een dag voor jezelf plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag wordt ook nog wel een beproeving voor haar, eerst vanmiddag zonder en dan met naar bed gaan en groot deel van de avond ook zonder. Ik ben benieuwd.

      Verwijderen
  2. Ik vind het leuk dat je zo actief bent voor je kerk Mama Tinus. En fijn dat er een goede opkomst was op zondag.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben een kleine kerkgemeenschap en nog kleinere actieve kern. Dat maakt het wel heel leuk om het echt samen te doen.

      Verwijderen