donderdag 4 mei 2017

Allegaartje

Vandaag geen bericht met een duidelijk onderwerp maar van alles wat.

Ik heb mijn pagina's wat bijgewerkt, het huishoudboekje is weer up to date en ik heb mijn lijstje van aankopen op de pagina Mijn bespaarjaar weer bijgewerkt. Grootste verandering in het huishoudboekje is wel dat we weer maandelijks sparen. Nu het bedrag nog wat op te zien krikken ☺

Verder vanmorgen even leuk met het meisje gespeeld, ze heeft kiekeboe ontdekt en kan zo enorm schaterlachen als je je ergens achter verstopt en steeds even tevoorschijn komt.

En vanmorgen was er politie in de straat. Er is ingebroken een paar huizen verderop. Dit is al de tweede keer in 3 maanden tijd hier in de straat. Dat geeft toch wel te denken. We hebben al maanden een knip voor de voordeur liggen (eigenlijk vanwege de kinderen) maar de man maakte 'm er steeds niet op. Toen ik vroeg waarom, zo moeilijk is het niet, was zijn reactie dat hij het zo zonde vond  om in de nieuwe voordeur te boren! Maar zojuist zei hij dat hij 'm er nu snel op gaat zetten.

En nu ga ik aan de slag voor de herdenking vanavond, we zitten dit jaar op een mooie locatie maar er moet wel veel opgebouwd worden, dus werk aan de winkel!

1 opmerking:

  1. Ik zou die extra knip ook graag op de deur hebben als ik dat zo lees. Fijn dat je man beloofde dat hij het ging doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen