donderdag 27 april 2017

de buit van koningsdag

Vanmorgen zijn we even over de rommelmarkt in een nabijgelegen stadje gelopen. Aanvankelijk wilden we eens naar een andere markt omdat we hier nooit zo goed slagen maar we konden niet echt bepalen waar we dan beter naartoe zouden kunnen gaan. We hadden wat dingen opgeschreven waar we naar op zoek wilden maar van dat alles hebben we niks gevonden. 

Toch ben ik niet ontevreden want hieronder een foto van wat we wél vonden.


Bij mekaar kostte het €8,25. De graafmachine was het duurst met €3,00. Dat is echt een degelijk ding en jongste zoon is helemaal in zijn nopjes hiermee. Beste koop was denk ik de Moulinex sla centrifuge. Hier ben ik al een paar jaar naar op zoek en nu kocht ik 'm voor €1,50. Niet duur voor zo'n oer degelijk ding. Ik kocht er eens een bij de action, bij gebrek aan betere opties, maar die wordt veelvuldig gebruikt door de kinderen en is daar niet echt echt niet tegen bestand. Die is nu dus verhuisd naar het speelkeukentje en ik behoud het alleenrecht voor mijn nieuwe aanwinst (vooruit, anderen volwassenen mogen hem incidenteel ook gebruiken).

Al met al dus wel een geslaagde ochtend. Volgende week is er hier in het dorp weer een rommelmarkt dus gaan we gewoon weer op pad met ons lijstje ☺

3 opmerkingen:

  1. het plaatje is bij mij 'gebroken' helaas. dus ik kan het niet goed zien. Maar als ik je post lees, klinkt het als goede vondsten!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je het zegt ik heb namelijk anders dan anders de foto ingevoegd. Maar ik heb ook nog 3 zandbak auto's gekocht, een cakeblik, kartonnen boekje en mini autootje.

      Verwijderen
  2. Ik kan je foto ook niet zien helaas. Maar klinkt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen