maandag 13 februari 2017

Er even tussen uit

We wilden graag nog op vakantie deze winter en profiteerden op het nippertje nog even van ons schoolloze bestaan :) Lekker rustig en voordelig een weekje in een huisje, op een park met een zwembad en een binnenspeeltuin.

Geen Terschelling

Eigenlijk hebben we een soort van traditie om in november naar Terschelling te gaan. "Soort van" omdat we ook weleens afwijken van onze traditie. Toen we trouwden gingen we naar Zeeland, omdat we dat mooi konden combineren met een heel voordelige trouwauto (ook toen bespaarde ik graag). En twee jaar geleden gingen we pas in maart vanwege babyzoon.
Ook dit jaar zag ik het in november niet zitten met het meisje. Maar ook nu in februari vond ik haar nog te ini-mini voor Terschelling. Want Terschelling betekent voor ons echt lekker buiten zijn in weer en wind, vooral dat laatste graag <3
We overwogen nog om in april of mei te gaan maar in mei hebben we ook al een weekje kamperen met familie gepland dus dat vond ik wat veel van het goede. Geen Terschelling dus dit jaar. 

Wel een huisje op een groot park

Als we dan toch iets anders gingen doen konden we wel eens naar een huisje op een groot park. Normaal niet zo ons ding, we zoeken altijd huisjes op een rustige plek op, maar voor een keertje wel leuk. We kozen een park met een simpel zwembad, aan alle extra's hebben onze jongens nog niet zoveel, bovendien moet één van ons alleen met hen kunnen zwemmen omdat we het meisje nog te klein voor het zwembad vinden. Een binnenspeeltuin leek ons ook weleens leuk dus dat waren de criteria. Omdat we buiten de vakantie gingen waren we heel voordelig uit en besloten we een kinderhuisje te kiezen, zo hoefden we zelf ook geen speelgoed mee te nemen.

Voor herhaling vatbaar?

Aangezien dit de laatste keer was dat we buiten de vakantie konden gaan kan ik volmondig "nee" zeggen. Op woensdag kwam heel de omgeving kinderfeestjes vieren in de binnenspeeltuin en kregen we een indruk van hoe het in de vakantie of in een weekend zou zijn: Vreselijk! De kinderen vonden het deze dag ook minder leuk. Voor zoveel drukte zijn ze ook nog wel wat te klein. 
Het was echt een leuk park hoor, maar die drukte is niet aan ons besteed. 

Voor zover we het kunnen betalen gaan we vanaf volgend jaar weer onze traditie oppakken om naar Terschelling te gaan, alleen dan in de herfst- of voorjaarsvakantie. 

1 opmerking:

  1. Ik houd ook niet van drukte dus ik kan het me heel goed voorstellen! Maar goed om dit een keer te proberen, want nu weet je dat het niks voor jullie is.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen