vrijdag 17 februari 2017

Een koopje

Eerder schreef ik al over mijn bespaarjaar, waarin ik minder spullen wil kopen. Eén van de uitzonderingen op mijn lijstje was een loungeset voor in de tuin.
Hier was ik al een paar jaar naar op zoek maar ik kon niks naar mijn zin vinden voor een redelijk bedrag (in mijn ogen). Nieuw vind ik ze sowieso te duur dus dat viel eigenlijk al direct af. Ook in het najaar vielen de prijzen me nog erg tegen.
Regelmatig struinde ik marktplaats af naar een mooi exemplaar maar ook daar waren de prijzen niet kinderachtig. En ik ga echt niet de helft van de nieuwprijs betalen voor een beschadigd(!) exemplaar.

In onze vakantie kwamen we langs een winkel met loungesets in verschillende prijscategorieën en ook een voordelig exemplaar. We liepen even binnen maar stonden ook snel weer buiten, we vonden de goedkoopste set het geld niet waard. Afgelopen week keek ik uit verveling weer eens op marktplaats en na ons bezoekje aan de winkel keek ik ook op marktplaats even bij de loungesets, niet dat ik iets verwachtte in deze tijd van het jaar maar je weet maar nooit...
Vond ik toch een mooie set voor een heel redelijke prijs! En nog in de buurt ook :)  Vanavond hebben we 'm opgehaald. Uiteindelijk hebben we er minder aan uitgegeven dan begroot dus toch wat bespaard ;)

2 opmerkingen:

  1. Oh maar daar ga je dan ook echt veel plezier van hebben straks van de zomer! Fijn joh van je goede koop.

    BeantwoordenVerwijderen