donderdag 15 december 2016

Zieken en een weekendje weg

Vorige week schreef ik over één ziek jongetje, een dag later was zijn broertje aan de beurt. Oudste was toen gelukkig alweer zo goed als beter en dit jongetje begon 's middags te spugen en was voor het slapen gelukkig alles al kwijt. 
Echter gingen we de volgende dag een weekendje weg met de hele familie. Ik voelde me wel een beetje bezwaard maar mijn schoonzus vond het geen probleem want bij haar kinderen op school heerst ook buikgriep dus je kunt het overal wel oplopen. Jongste zoon was nog niet helemaal fit maar wel vrolijk en zelf voelde ik me wat twijfelachtig maar niet ziek dus we gingen gewoon. 
We hebben een heerlijk weekend gehad, gezellig met familie en we vierden de verjaardag van mijn schoonmoeder die 65 werd. Alle neefjes en nichtjes hebben zich super vermaakt met elkaar, zo leuk om te zien! En mijn oudste nichtje vond het zo leuk met onze jongens dat ze graag een keer komt oppassen in haar vakantie :)  Ze heeft ook heel leuk gezwommen met de jongens en lette echt heel goed op dus ik denk dat ik haar een keer mee uit zwemmen neem. Zondag gingen we allemaal weer naar huis en op de familie app werd nog even nagepraat over het heerlijke weekend. 
Helaas werd ik die nacht ziek wakker en was ik heel blij dat man nog een dagje vrij was! Al gauw hoorde ik dat ook mijn schoonvader het flink te pakken had en mijn nichtje. Dinsdag volgde een berichtje van mijn schoonzus dat mijn zwager en hun 3 kinderen ook ziek waren! Oei wat voelde ik me rot. Gelukkig was iedereen er ook gauw weer boven op, maar wel een beetje een kater na zo'n leuk weekendje weg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen