vrijdag 23 december 2016

kerstpakketten

Afgelopen maandag stond er zomaar een kerstpakket voor onze voordeur toen ik thuis kwam van mijn boodschappenrondje. Er stond geen adres of afzender op. Ik dacht niet dat het voor ons zou zijn, maar kon dit niet controleren, dus open maken maar. Het was een leuk pakket met lekkere dingetjes erin en twee reclamebonnen. Tsja, nu was ik nog niks wijzer. Toch maar eens de man bellen of hij hier iets van wist, maar nee ook hij snapte er niks van. Ik sprak mijn moeder en die was ook verrast, samen hebben we wat gespeculeerd maar we kwamen er niet uit.
Een paar uur later keek ik op mijn mail en toen werd het mysterie zomaar opgelost... Het pakket kwam van een bedrijf hier uit het dorp waar ik begin dit jaar een paar maanden heb gewerkt, wel 2 uur per week! Ik was echt zo verrast dat ze me een kerstpakket waren komen brengen!!
Ik had al wel afgesproken dat ik me rond januari eens zou melden om misschien nog een avondje te komen werken als alles lekker liep met het meisje, dus het contact was niet helemaal verbroken maar toch !!  Echt, zo'n pakket is 10 keer leuker als je het niet verwacht :)

Ook had ik me opgegeven voor de kerstpakketactie van Sjoukje van het blog Meer geld, minder stress. Ik wilde graag iemand blij maken met een kerstpakket. We hebben met het hele gezin plezier gehad aan het inpakken. Man en kinderen waren net zo enthousiast als ik en dat maakte het extra leuk. Ik vond het nog best lastig, want ik wist de gezinssamenstelling niet precies dus het was een beetje gokken, maar ik hoopte gewoon op blije mensen. Dinsdag ging mijn pakketje naar het postkantoor en donderdag hadden wij alweer post van de ontvangers. Heel erg leuk om te lezen dat het pakket en de inhoud in goede aarde vallen. Volgend jaar doe ik weer zoiets!

O, en even iets heel anders wat me toch van het hart moet nu; man heeft kerstborrel en ik had de jongens al vroeg in bed en het meisje is net zomaar in de box in slaap gevallen voor het eerst! Ik zit dus gewoon in mijn eentje op de bank met de kachel lekker aan, héérlijk!!

1 opmerking:

  1. Wat een fijne verrassing zeg. En wat leuk van dat bedrijf dat ze ook aan mensen die er niet zo lang of vaak werken denken.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen