dinsdag 22 november 2016

wanneer...?

Momenteel komt er vooral van alles niks... Ik vraag me bij van alles af: wanneer?
Het meisje is momenteel veel onrustig. Het lijkt erop dat ze vooral last heeft van de beruchte krampjes. Het is nog lang niet zo erg als bij haar broers, gelukkig maar want die huilden wel erg veel. De oudste bleek koemelkallergie te hebben en bij de tweede zijn we er nooit achter gekomen. Hopelijk is er nu niks aan de hand en trekt het met een paar weken bij.
Intussen blijven een hoop dingen liggen; de was, de rest van het huishouden, het opruimen op zolder, spullen verkopen op marktplaats en ook het bloggen staat op een laag pitje zo.
Op zich allemaal niet zo rampzalig. Wat meer jammer is het feit dat haar broers er ook wel een beetje onder lijden. Ik heb minder tijd om dingen echt samen te doen zoals knutselen of een spelletje. Gelukkig kunnen we wel lekker samen naar buiten en een boekje lezen lukt soms ook nog wel.
In deze tijd ben ik wel extra blij met mijn draagdoek! Het meisje zit nu vaak wel de halve dag in de draagdoek, hoewel ze zelfs dat af en toe niet echt wil (dat is dan gewoon in huis, wandelen is altijd goed).
Maar over het algemeen geniet ik gewoon heel erg veel van mijn gezin en heb ik soms ook gewoon daarom geen zin in al die andere, minder belangrijke, dingen!

2 opmerkingen:

  1. Oh ja, die periodes :o Succes! Fijn dat ze lekker bij je in de doek mag. Zo ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je het gewoon even loslaten inderdaad, en 'go with the flow'. Blijkbaar is dat op dit moment in jullie gezinsleven het handigst.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen