dinsdag 4 oktober 2016

Een Dochter!

Sinds afgelopen zaterdag kan ik niet meer over mijn kinderen spreken als 'de jongens', ze hebben er namelijk een zusje bij :)

Na een nachtje hard werken is zaterdagochtend onze eerste dochter geboren! Ze heeft 2 hele trotse broers die liefst de hele dag met haar knuffelen en ook een vader en moeder die zich daar schuldig aan maken... Ze is dan ook het liefste meisje dat ik ken ;)

We maken het allebei goed en genieten van veel tegen mekaar aan liggen en wanneer dat niet kan lekker in de draagdoek :)  We hebben een lieve kraamhulp die ook veel onderneemt met haar broers.

We gaan lekker genieten van onze kleine dame en ik kom gauw weer hier terug!

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, wat fijn! Een meisje <3 Heerlijk zo.
    Geniet lekker van elkaar en die bijzondere eerste tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter! Wat leuk dat het een meisje is geworden en dat alles goed gaat!

    Ik wens jullie heel veel geluk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je dochter. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Leuk, ook een dochter! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd. Veel geluk samen.

    BeantwoordenVerwijderen