donderdag 29 september 2016

Stil

Het is een beetje stil hier. Ik ben de laatste paar dagen een beetje stilgevallen door het wachten op onze gezinsuitbreiding.

Ik weet natuurlijk heel goed dat een uitgerekende datum geen garantie is en dat een kindje nog wel zeker 2 weken langer mag blijven zitten, maar doordat beide jongens op, of voor de uitgerekende datum geboren zijn had ik er niet echt op gerekend veel langer door te lopen.

Nu heb ik normaal gesproken de regel dat ik niet meer dan 2 afspraken per week op de kalender zet en dat ik niet vaker dan 2 keer per week met de auto wegga. Dit is puur uit zelfbescherming omdat ik anders teveel drukte ervaar.
Maar nu heb ik deze week niks op de kalender staan, alle grote boodschappen ruim op voorraad en dus zeeën van tijd. Dat zal lekker rustig zijn denk je dan. Maar ik ervaar nu iets heel anders: het is inderdaad rustig en ik heb er niet heel veel problemen mee, behalve dat ik dus compleet stil val.
Ik doe geen bal aan het huishouden, pak geen klusjes op, ik heb geen zin om over blogs na te denken en zelfs andere blogs lezen doe ik ineens veel minder.

Misschien begin ik toch een beetje te cocoonen en was ik eerst nog te druk. Anyway, het zal dus misschien nog even stil blijven hier, maar ik hoop gauw weer wat meer te schrijven!

6 opmerkingen:

  1. Oh, die rare laatste dagen... Ik was bij alle vier overtijd, 5 tot 12 dagen. Je staat echt zo in de wacht he, letterlijk. Nou, hopelijk komt de baby gauw. Ik had bij de derde echt nooit verwacht dat ze ooit nog geboren zou worden. En ik ga niks vermoedend naar bed, hop, weeën. Haha, raar. Nou, wens je een fijne bevalling, succes met erop wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, dankjewel voor de succes wensen! Ik heb echt respect voor mensen die dik over tijd gaan en hoop dat ik daar niet bij ga horen :)

      Verwijderen
  2. Ik herken het wel: elke dag na de uitgerekende datum voelt toch als een dag te laat ; )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek hè, dat we ons zo gek laten maken door een datum die een ander eigenlijk bedacht heeft als DE datum

      Verwijderen
  3. Ik weet dat je gewoon effe niet zou bloggen enzo, maar ik kwam toch even kijken of misschien.... (ja heel irritant zeker als je nog niet bevallen bent, ik weet hoe dat voelt) dus ik ben al weer weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed aangevoeld hoor! Sinds gisteren hebben we geen jongens gezin meer na de geboorte van onze dochter :)
      Thuis geboren en we maken het goed. Een blogje volgt nog!

      Verwijderen