donderdag 8 september 2016

Peuterspeelzaal

Zojuist heb ik de jongens weggebracht naar de peuterspeelzaal. Het was de eerste keer na de vakantie, want afgelopen dagen hadden we hier nog kermis en dan ligt alles plat.
Voor de jongste was het sowieso de eerste keer nu hij net twee was. Waar de oudste een half jaar geleden bij de overstap van het kinderdagverblijf naar de peuterspeelzaal behoorlijk heeft moeten wennen en het lang spannend vond, gaf de jongste nu geen kik toen ik wegging.
Hij nam nog net de moeite om zijn kookwerkzaamheden te onderbreken voor een kus maar ging toen vrolijk verder. Ook oudste zoon hoefde gelukkig niet opnieuw te wennen en ging meteen lekker spelen.

Nu zit ik dus even lekker alleen op de bank. Als het meezit heb ik nog een paar van deze 'eenzame' ochtenden voordat uk geboren wordt. En nu heb ik een dilemma, ga ik wat nuttigs doen wat echt makkelijker gaat zonder kinderen om me heen, of blijf ik even genieten van ongegeneerd internetten en televisie kijken??

2 opmerkingen:

  1. Ik zou kiezen voor tijd voor jezelf! Straks krijg je het druk genoeg als de derde is geboren. Pak je kans!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb heerlijk op de bank gezeten en ben het laatste kwartier nog even door huis gerend om wat spullen van beneden naar boven te brengen en vice versa omdat dat toch echt makkelijker gaat zonder op de voet gevolgd te worden :)

      Verwijderen