woensdag 14 september 2016

Laat die baby nog maar even zitten!

Iedereen in mijn omgeving vraagt heel lief of ik het nog wel trek, zwanger zijn met deze warmte.
Ik mag me gelukkig prijzen, ik heb weinig last van het warme weer. Ik slaap er niet veel slechter van (lig toch al de halve nacht wakker te wezen, gewoon zomaar) en ik houd weinig extra vocht vast.
Ondertussen vinden de jongens het alleen maar heerlijk, lekker buiten met water spelen en als het echt te warm is even binnen een filmpje kijken. Vooral dat laatste is extra leuk, want normaal gaat de televisie hier bijna nooit aan voor hen.

En omdat ik me zo prima voel doe ik ook nog van alles. Ik schreef van de week al over nesteldrang; inmiddels heb ik weer lekker opgeruimd en twee vuilniszakken met kleding weggedaan, twee tassen met speelgoed en ander spul naar de kringloop en er staat een krat babykleding klaar om weg te geven. Ik heb vandaag nog wat fruit in de vriezer gestopt en 's ochtends al wat aan het eten voorbereid. Daarna nog flink onkruid gewied op de oprit, zo fijn!

Ok, nu zit ik dus wel even met de pootjes omhoog op de bank, maar zo lekker dat dit allemaal nog kan deze laatste dagen :)  Ik zou dus zeggen, laat die baby nog maar even zitten, ik vermaak me nog wel even!

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Leuk dat je meeleest! Gisteren middag en avond voelde ik het wel even flink, maar vandaag een nieuwe dag en weer helemaal fit. Ik geniet echt van deze zwangerschap!

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk dat je nog energie hebt voor dit soort dingen! Gewoon lekker doorgaan, zolang het nog kan. Met een baby erbij heb je toch even andere prioriteiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om te horen dat je je zo goed voelt en lekker dingen als onkruid wieden kan doen! Top!

    BeantwoordenVerwijderen