maandag 12 september 2016

Blogger en ik

Je ziet het wellicht al, mijn indeling en achtergrond zijn (weer) enigszins gewijzigd. Blogger en ik zijn nog geen vriendjes. 
Ik overwoog een ander sjabloon zodat ik gebruik kan maken van Google Analytics, maar voordat ik het wist had ik mijn huidige sjabloon en indeling vervangen voor wat anders. Iets anders waar ik helemaal niet tevreden over was maar ik kon het ook niet ongedaan maken, want ik had geen back-up gemaakt. Ik heb nu dus handmatig geprobeerd het weer ongeveer hetzelfde te krijgen. 
Wel jammer dat ik nu dus geen gebruik kan maken van Analytics, maar dat is misschien ook wel beter voor mijn rust ;) 

En terwijl ik bezig was met al deze aanpassingen schoten mijn pageviews omhoog. Ik werd vast niet op de voet gevolgd door 20 lezers..... Nee, blogger telde al mijn activiteiten mee. Er bestaat een mogelijkheid om je eigen bezoeken niet te registreren, maar om de één of andere reden moet ik dat elke dag minstens 1 keer opnieuw aanvinken. 

Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn instellingen, dus mocht het nog eens wijzigen dan begrijp je wel waarom. En mocht je nou nog een gouden tip hebben voor me laat het dan weten in de reacties!!

2 opmerkingen:

  1. Irritant zeg, dat je dat steeds opnieuw moet aanvinken. Ik vind dit soort dingen ook wel lastig hoor. Bij Blogger zeker (daar blog ik al een paar jaar privé mee).
    Het is soms inderdaad ook gewoon beter als je het niet weet. Dat weet ik uit ervaring :-) Geen gouden tip helaas, ik vind je blog wel leuk zo, met deze gezellige achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw opmerking laatst over je cijfertjes verslaving zette mij mooi weer even met beide benen op de grond, dus dank daarvoor!

      Verwijderen