dinsdag 2 augustus 2016

Welkom!

Welkom op mijn blog! 

Sinds een paar jaar lees ik regelmatig weblogs en sinds enkele maanden dacht ik wel eens aan het starten van een eigen blog. Maar telkens strandde ik bij de vraag: heb ik wel wat leuks te melden? Afgelopen tijd heb ik weer eens ervaren dat je sommige dingen gewoon moet doen en dan maar zien hoe het uitpakt (hierover later meer) en dat kan natuurlijk ook met bloggen. Ik ben niemand iets verplicht en wat kan er mis gaan? Dus vanaf vandaag ben ik te vinden op mijn blog Mama Tinus.

Ik zal vooral schrijven over mijzelf, mijn gezin, hoe wij leven en de keuzes die we maken. Vooralsnog kies ik ervoor om anoniem te bloggen, maar wellicht dat daar nog wel verandering in komt. 

Tot ziens bij Mama Tinus!

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik had niet door dat jij ook net begonnen bent! Leuk! We kunnen elkaar vast tips geven in onze opstart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, maar volgens mij ben jij iets meer voorbereid van start gegaan. Ik ben gewoon begonnen om dan maar eens te zien hoe het loopt ;) Hoewel ik wel meer ambitie heb eigenlijk

      Verwijderen