vrijdag 12 augustus 2016

Het rijk alleen

Onze jongens gaan eigenlijk bijna nooit logeren. Vooral omdat we ze gewoon heel graag om ons heen hebben, maar in het geval van de jongste (bijna twee) ook omdat hij slecht inslaapt.

Maar de oudste is 3,5 en begint zicht toch wel te interesseren voor logeerpartijtjes. Zo kwam het dat hij vorige week bij de ene opa en oma logeerde, volgende week met zijn nichtje bij een andere tante gaat logeren en vanochtend zou ik hem wegbrengen naar de andere opa en oma.
Maar zowel oma als oudste zoon vonden het toch wel erg leuk als de jongens samen konden logeren. Na even wikken en wegen hebben we besloten dit maar te doen. Eerder verslechterde het slapen van de jongste enorm na een logeerpartij maar voor ons gevoel kan het nu toch niet slechter worden dus dat hield ons niet meer tegen.

En nu zit ik dus alleen op de bank, met de tv aan en de laptop op schoot en ik Geniet!
Ik bedacht me dat het misschien toch wel heel erg lekker zou zijn om even geen kinderen om me heen te hebben en ook nog even een momentje samen met man, voordat er straks weer een verse baby is. Ik heb natuurlijk van alles bedacht wat ik nu mooi ongestoord zou kunnen doen aan nuttige en nodige dingen, maar heb besloten eerst even helemaal niks te doen :)



5 opmerkingen:

  1. Zo lekker, even tijd voor jezelf! Even. Geniet ervan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, even.
      Het was af en toe te stil, maar we hebben er ook wel van genoten! Gelukkig kunnen ze elk moment thuis komen nu :)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel, het was inderdaad wel even heerlijk!

      Verwijderen